30 Mart 2012 Cuma

Dudak Kenarında Yara

Yaklaşık 15 gündür ağız kenarında hiç geçmeyen yara oluştu. İlk önce ağzımı çok açmışım gibi iki tarafı da kesik kesik yara oldu. Sonra nemlendirici krem sürdüm. Bir süre sonra yara düzelir diye beklerken bu sefer de kırmızı kabarcık şeklinde kaldı. Bepanthen kullandım ama işe yaramadı. Normal dudak nemlendiricisi de aynı şekilde.Bir türlü iyileşmiyor. Fırsatını bulup cilt doktoruna da görünemedim. Malum internet üzerinden randevu bulmakta sıkıntı yaşıyoruz. Bu yaranın dışında herhangi bir kaşıntı yok. Ama ne olduğunu bilen ve öneride bulunabilen olursa lütfen yorum yazın, belki önerilerinizi uygularsam geçer :(


20 yorum:

  1. Uçuk gibi görünüyor, eğer uçuksa bende de tam da sendeki gibi her iki tarafta geçen salı çıktı, anca iyileşmeye başladı. Cuma günü kabuk bağladı şimdi hafiften kabuklar ayrılmaya başladı.

    YanıtlaSil
  2. Oriflame protein kremi ile 2 günde düzeldi. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Eczanelerde mi satiliyor bu krem ? Gorunumu nasil

      Sil
    2. Merhaba oriflame avon gibi katalog ile satliyor. Bir arkadasimda protein kremi vardi ben de onun kreminden surdum ve gecti. Protein eksiklgnden de olmus olabilir beslenme ile duzelebilr belki.

      Sil
    3. oriflame deki adı yada kodu var mı?

      Sil
    4. Adı ya da kodunu bilmiyorum ne yazık ki, zaten arkadaşımındı birkaç kez sürdüm ve iyileşti. Sadece protein kremi olduğunu biliyorum hepsi bu kadar.

      Sil
  3. aynısı bendede çıktı. Hala devm ediyor doktora gittim mevsimsel egzama dedi. kortizonlu bir krem yazdı. geçiriyor yavaş yavaş. diğer kremler işe yaramıyor. Ama ben yüzüme güneş kremi sürmeye başlamıştım bu lekeler çıktı sanırım güneş kremi bana yaramadı :(

    YanıtlaSil
  4. benim ne zaman demir eksilmesi olsa o zaman bu yaraların çıktığını fark ettim bence demir düşmesi önemli rol oynuyor ve demir takviyesi olmazssa da ay da 2 kere tekrarlıyor çok kötü bi görüntü nefret ediyorum şu anda var ve bi haftadır devam ediyor dr gittim şikayetlerimin arasında bu durumdanda bahsetim tathlil yaptırdım pzt si sonuçlara bakıcaz kansızlık demirde düşme etkili die düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. slm arkadaşlar eğer kesik şeklindeyse dengesiz beslenmeye dayalı A vitamini ve demir eksikliğinden kaynaklanır.hcctpe üniv.tıp fak.3.sınıf öğrencisinden:)))

    YanıtlaSil
  6. benımde aynı sekılde oldu hatta ıltıhap kaptı bactroban dıye antıbıyotıklı bı krem verdı doktor eczanelerden alabılırsın pahalı bısı degıl.2 gunde duzeliyor.

    YanıtlaSil
  7. Aynen anlattığın gibi oldu bende de. Ama dikkatimi çeken birşey oldu. Oriflame'in balmumunu kullanıyordum küçük pembe kavanozdaki. Ertesi sabah esnediğimde çatladı dudağım kenarlarında. Halen devam ediyor iki hafta oldu neredeyse. Vazelin sürüyorum soğuklarda ama iz kalmasından korkuyorum.

    YanıtlaSil
  8. aynı şeyi 6. sınıftayken (şimdi 25 yaşındayım) geçirmiştim, 2-3 ay boyunca geçmemişti ve seninkilerden daha da büyüktü, allem ettim kallem ettim, türkiyenin en iyi cildiyecilerine doktorlarına gittim, kim ne verdiyse geçmedi!! suratım palyaço gibiydi :(
    karşı komşumuz bana elocon diye bir pomad verdi ve 1 akşamda %50 geçti. Hala dudak kenarım yarıldığında veya dudağım çok çatladığında o kremi kullanırım, çok sürmeye gerek yok çünkü kortizonlu bir alerji kremi.
    aynı durumun daha beterini yaşamış biri olarak bu kremle geçeceğine dair 100% garanti veriorum,
    şimdiden geçmiş olsun! güzel gülüşlü günlere :)

    YanıtlaSil
  9. Dut yiyin geçer %100 garantili tedavi

    YanıtlaSil
  10. Benimde dudaklarımın kenarları yara ve fazla guldukce yarıklar oluşuyor tam iylesir gibi olurken yine yarıklar tekrarlıyor ne yapacağımı. Bilemiyorum bir sürü krem kullandım fıto bepanten vazelin teramisin banamisin demiyo

    YanıtlaSil
  11. ya arkadaş yokmu bu hastalıgın tedavisi doktora gittim 1 ade krem verdi oda 3 güne geçiriyor gibi oluyor kullanmayınca tekrar başlıyor bu mevsimde dut ta kalmadıki neyapalı şimdi bunun kesin bir çüzümü yokmu?

    YanıtlaSil
  12. benim oğlumda doğuştan gelen dudak kenarı yaraları var.ne yaptıksa nerelere götürdükse bir türlü geçmedi .şimdi ankara hacettepe hastanesinde tedavi görüyoruz bi ara geçer gibi oldu ama şimdilerde yine çıkmaya başladı .buna benzer hastalık yaşayıp ve çare bulan lütfen yardımcı olsun allah rızası için bi anne olarak ne kadar acı çektiğimi bilemezsiniz ..

    YanıtlaSil
  13. ben bi kaç günlügüne bi yere gitmiştim orda pek iyi beslenemedim direk bu yaralar cıktı bendede bence protein eksikliginden kaynaklanıyo düzenli beslenmeye basladım 2. günde geçti o yüzden aç bırakmayın kendinizi bol protein tüketin

    YanıtlaSil
  14. Merhaba.. Bende de şu an da aynı şekilde yara var çok acıyor ve aynaya bakamaz oldum çok kötü gözüküyor. Ne yapacağımı bilemedim gecmezse eczaneden elocon u alacagim burada cildiye yok doktora da gidemiyorum:(

    YanıtlaSil
  15. bir yerlerde karbonatlı su geçirin demişler konuyla ilgili. benim ilk iki tarafta hafifçe kızarıklık şeklnde çkmıştı şuan tek tarafta devasa bir yara oldu. yemek yerken diş fırçalarken gülerken feci ağrıyor. Ben stresten oldugunu düşünüyorum çünkü 20 gün önce girdiğim KPSS sırasında çıktığını farkettim, çok stres yapmıştım :(

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...