Buscar

Yükleniyor...

Páginas

Remington Saç Maşası

Geçen yıl aldığım saç maşasından sizlere birazcık bahsetmek istiyorum. Remington marka olarak iyi olduğunu bildiğim için tercih etme sebebimdi. Ancak daha sonra anladım ki hangi marka olursa olsun- yani ne kadar iyi bir marka olursa olsun- mutlaka en alt modellerini tercih etmemek gerekiyormuş.

Şimdi benim saçlarım düz ama bildiğin dümdüz. Çoğu zaman saçımı kuruttuğumda bile düzleştirmiş gibi görünüyor.Tabi ben bununla yetinmeyip daha profosyonel görünmek amacıyla saç düzleştirici kullanıyorum. ( Bu arada kullandığım saç düzleştiricisi braun. Ve kesinlikle mükemmel olduğunu söyleyebilirim. En zor düzleşen saçlarda bile muhteşem etki yaratıyor.)

Neyse konumuza dönersek geçen yıl Remington markasının en ucuz saç maşasını (40 tl) satın aldım. Aldığım yerde saçımda birkaç bukle yapmıştı ancak istediğim gibi olmamıştı. Yine de 100 tl gözden çıkaramadığım için bununla yetineyim dedim.Üstelik saça nasıl maşa yapıldığını da pek bilmiyordum. Evde kendim yapa yapa alışırım diye düşündüm.

Dediğim gibi aradan 1 yıl geçmiş olmasına rağmen hala öğrenemedim herhalde! Önceleri aldığım saç tutamının altından sararak başlıyordum. Böylece güzel bukleler oluyordu ama hiçbiri kalıcı değildi. Gidip en sert saç spreyini aldım ki kalıcı olsun buklelerim. Yine de olmadı.Sonra aldığım saç tutamının en tepesinden sarmaya başladım. Tamam bu sefer daha kalıcı oluyordu ama şekil olarak istediğim gibi olmuyordu. Çünkü bu saç maşası ince bukleler yapabilmek için. Evet gerçekten ince bir tutam aldığımda iyi sonuç veriyordu. Ama ben kalın bukleler istiyordum.

Yanında görmüş olduğunuz saç fırçasını hiç kullanmadım. Nasıl bir etkisi olduğunu da bilemiyorum.
Remington saç maşasının özelliklerine gelince çift ısı ayarı var.Ancak ben hep son ayar olan 2. seviyede çalıştırdım. Çünkü diğer seviyesi çok az ısınıyor ve pek işimi görmüyor. 130-190 derece arasında zaten ısısı.Plakası seramik ve gördüğünüz gibi özel bir fırçası var.
Eğer bu saç maşasını satın almak isteyen varsa uygun bir fiyata kendisine satabilirim.Dediğim gibi saçlarınızın benim kadar düz olmaması gerekiyor, daha kolay şekil alabilen saçlarda çok iyi performans gösterdiğini söyleyebilirim. En yakın örneği de kuzenimdir. Kendisinin saçlarını düzleştirmek zordur, benim tam aksime. Bu saç maşasıyla saçlarına15 dakikada bir ton bukle yaptı ve bütün gün de saçları bozulmadı. Sizin de saçlarınız böyleyse önerebilirim. Ancak zor düzleşen saçları olanlar kesinlikle daha profosyonel bir saç maşası tercih etsinler. Remington'un üst model maşalarına da bir göz atabilirsiniz.

0 Yorum:

Yorum Gönder